فرم درخواست کارت عضویت در انجمن هنرمندان نقاش ایران

 

لطفاً پیش از پر کردن فرم زیر، راهنمای ارسال تصاویر و مدارک را در وبسایت مطالعه فرمایید و موارد زیر را پیش از پر کردن فرم فراهم نمایید:

آدرس، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، ایمیل، تصویر هنرمند، تصویر روی کارت ملی و بیوگرافی

 

لطفاً توجه فرمایید:

 

۱- کارت‌های طراحی شده در اندازهٔ استاندارد و مشابه کارت‌های بانکی است.

۲- مدت اعتبار کارت‌ها تا پایان اسفند‌ماه هر سال است.

۳- درخواست کنندگان برای هر سال باید کلیهٔ حق عضویت‌‌های پیشین خود به اضافه سال صدور کارت را پرداخت کرده‌باشند. برای پرداخت حق عضویت به این صفحه مراجعه کنید. برای اطلاع از مقدار بدهی خود می‌توانید از طریق ارسال پیام در واتس‌اپ به شماره ۰۹۳۷۶۶۴۳۶۰۹ اقدام نمایید.

۴- از آن‌جا که برای تهیه کارت‌ها باید تعداد مشخصی از آن‌ها سفارش داده شود زمان ارسال کارت‌ها بسته به زمان تجمیع درخواست‌ها است. لطفاً برای پیگیری دریافت کارت‌های خود از تماس تلفنی با دبیرخانه انجمن بپرهیزید. پیش از ازسال کارت‌ها حتماً با دریافت‌کنندگان از طریق دبیرخانه تماس گرفته می‌شود.

۵- کلیه‌کارت‌ها از طریق پست ارسال می‌شود و امکان دریافت حضوری کارت‌ها میسر نیست.

۶- هزینه ارسال کارت در تهران ۲۰۰۰۰۰ ریال (بیست هزار تومان) و هزینهٔ ارسال به سایر شهرهای ایران ۳۰۰۰۰۰ ریال (سی‌هزار تومان) است.

۷- عکس ارسالی برای کارت باید مانند عکس‌های پرسنلی باشد‌ و مشخصات زیر را داشته باشد:

 

رو به دوربین، تصویر صورت به طور کامل مشخص، بدون عینک، برای خانم‌ها با حجاب، رنگی، با نور استاندارد (نه خیلی زیاد و نه خیلی کم)، متعلق به یکسال گذشته

فایل تصویر باید در فرمت jpg. باشد کیفیت آن ۳۰۰ dpi، ابعاد آن حداکثر ۶۰۰ در ۶۰۰ پیکسل و اندازه فایل آن کوچکتر از ۵۰۰ کیلو بایت باشد. لطفاً راهنمای ارسال تصاویر و مدارک را مطالعه کنید.
 

نکاتی دربارهٔ پرداخت از طریق درگاه بانکی:

 

۱- بعد از کلیک بر روی ارسال شما به صفحهٔ درگاه بانکی اختصاصی انجمن هنرمندان نقاش ایران هدایت خواهید شد.

۲- اگر از وی‌پی‌ان (vpn) استفاده می‌کنید آن را غیر فعال کنید.

۳- از داشتن رمز دوم پویای کارت خود اطمینان حاصل کنید.

۴- بعد از پرداخت پیامی را مشاهده خواهید کرد که موفقیت یا عدم موفقیت پرداخت را مشخص می‌کند؛ همچنین پیامی هم به ایمیل شما ارسال می‌شود. برای اطمینان پوشهٔ اسپم ایمیل خود را هم چک کنید. لطفاً توجه فرمایید به هیچ عنوان از طریق تماس تلفنی، موفقیت یا عدم موفقیت سفارش شما اعلام نخواهد شد. عدم دریافت پیام بعد از پرداخت در صفحهٔ وبسایت، عدم دریافت ایمیل تایید، عدم کسر مبلغ از حساب شما و دریافت پیام پرداخت ناموفق نشانه عدم موفقیت ثبت سفارش شما است.

۵- در هنگام پرداخت در صفحهٔ درگاه بانکی اختصاصی انجمن هنرمندان نقاش ایران، مبلغ یک درصد (۱٪) تا سقف ۷۰۰۰۰ ریال (هفت هزار تومان) کارمزد تراکنش به مبلغ کل اضافه خواهد شد. به عنوان مثال اگر مبلغ کل شما ۱۰۰۰۰۰۰ ریال (صد هزار تومان) باشد مبلغ ۱۰۰۰۰ ریال (هزار تومان) به عنوان کارمزد اضافه خواهد شد و اگر مبلغ کل شما ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال (یک میلیون تومان) باشد مبلغ ۷۰۰۰۰ ریال (هفت هزار تومان) - و نه ده‌هزار تومان - به عنوان کارمزد اضافه خواهد شد.